петък, 24 януари 2014 г.

Колие "Пролет" от пластмасови бутилки

Колие "Пролет" от пластмасови бутилки




Зимата още не смята да си заминава, но на мен вече ми е пролетно...
И за да внеса малко свежо пролетно настроение, запретвам ръкави и спретвам едно бижу с пластмасови бутилки.

Необходими материали:

пластмасови бутилки
ножица
чаена свещичка
медна тел-0,4 мм
боя за стъкло или акрилна боя-спрей
мйниста
голяма игла
макара с зелен конец











1. От прозрачна пластмасова бутилка изрязвате цветчета с 5 листенца.
2. В центъра им пробивате по 2 дупки, като копчета.













3. Запалвате чаената свещичка и внимателно, от разстояние започваме да нагряваме, докато придадем желаната форма.




4. От зелената бутилка изрязвате листа 
5. Пробивате в долната им част по една дупчица.



6. Отново с чаената свещичка внимателно и от разстояние започваме да нагряваме листото, докато му придадем желаната форма.



7. Готовите листа и цветя измиваме, ты като може да останат следи от опушване по ръбовете им. Аз използвам Cif крем и гъбичка.



8. За да оцветя в бяло цветчетата, аз използвах боя за стъкло, но може да се използва също и акрилна боя-спрей.




Ето един пример от мрежата за цветчета от пластмасова бутилка боядисани с акрилна боя спрей:




Как сглобяваме цветето: 

9. Промушваме отдолу и изкарваме в центъра медната тел през едната от дупчиците на цветето.
10. В моя случай аз съм нанизала една лютурка с розов цвят и отгоре розов бисер.
11. После телта слиза надолу, влиза във втората дупчица, изкарваме отдолу и усукваме двата края.




12. Нанизваме и листата и сглобяваме като увиваме и стягаме с конец.




И ето готовата и монтирана клонка!




P.S. Ако искате да видите и научите още много нови и интересни неща, посетете нашата страница във Facebook на адрес: https://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/%D0%9B%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3/378107482259981

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Flickr